Komuniti Al-Insyirah

islamic finance, banking, career, peace.

Ruang Download Section dah dibuka, sila gunakan sebaiknya

You are not connected. Please login or register

Salam semua

Go to page : Previous  1, 2, 3, 4

View previous topic View next topic Go down  Message [Page 4 of 4]

1 Salam semua on Fri Jan 25, 2008 9:22 pm

avar_counselor


Ahli Senior
Ahli Senior
First topic message reminder :

Assalamualaikum..

saya datang kembali di ruang baru..
saya masih menggunakan nama lama tapi ada penambahan sedikit sbg kelainan..
saya susah betul la nak online wp di tempat keje ada internet...


anyway admin and the rest...
Gud Luck..majukan Insyirah utk semua..
saya tidak dpt lagi mperjuangkan Insyirah secara nyata dan aktif..
tp perjuangan tetap dan kekal dlm hati...


I love you


76 Re: Salam semua on Wed Aug 05, 2009 9:10 am

azizul


Admin
Admin
Azizul skarang di depan PC Lab Block E, Universiti Darul Iman Malaysia, Kampus KUSZA , Kuala Terengganu. hehehehe Smile


_________________
http://al-insyirah.forummotion.com

77 Re: Salam semua on Wed Aug 12, 2009 9:44 pm

avar_counselor


Ahli Senior
Ahli Senior
stress nyer dengan kerja2 opis..melayan semua program jemputan...

78 Re: Salam semua on Thu Aug 13, 2009 1:01 am

dheadz


Admin
Admin
Stress? Tension? Apahai Avar... rileks, bank *tut* dekat jer... Very Happy

Pagi ni, awal2 pagi lagi dah dapat ceramah percuma dari seorang sahabat ni tentang stress/tension. Katanya, kalau stress/tension... pergi jer ke masjid, duduk iktikaf dalam tu, dengan ruang yang luas, beraircond lagi, insyaallah stress/tension akan hilang. Itu belum lagi buat solat sunat, baca al-quran... ada benar juga katanya.


_________________
Manusia selalu heboh mencari sesuatu yg bakal ditinggalkan, tapi tak heboh utk menyiapkan sesuatu yg bakal dibawa… Mari kita persiapkan diri dengan bekalan yang sepatutnya dibawa ke alam sana nanti. Wink

79 Re: Salam semua on Thu Aug 13, 2009 9:17 am

munira alhashimi


Ahli Aktif
Ahli Aktif
Assalammualaikum...
Salam kasih dari ibu buat semua anak2 di sini.
Mulakan segalanya dengan Bismillah....

80 Re: Salam semua on Sun Aug 23, 2009 12:31 pm

avar_counselor


Ahli Senior
Ahli Senior
bukan aper pikor..
x ckup tgn dan kaki nak urus program2 jemputan..
glamer sgt ni..hahha Very Happy

81 Re: Salam semua on Sun Aug 23, 2009 1:54 pm

dheadz


Admin
Admin
Glamer takpe, kenangan indah tu. Penat lelah utk sesuatu yang boleh dikenang di masa hadapan. Tapi kalau banyak sangat sampai tak terbuat, kena minta pembantu tu. Very Happy


_________________
Manusia selalu heboh mencari sesuatu yg bakal ditinggalkan, tapi tak heboh utk menyiapkan sesuatu yg bakal dibawa… Mari kita persiapkan diri dengan bekalan yang sepatutnya dibawa ke alam sana nanti. Wink

82 Re: Salam semua on Mon Aug 24, 2009 10:18 am

umaruddin


Moderator
Moderator
Assalamualaikum...
Nak pembantu.. kalau kena gaya saya pun sudi bantu.. Saya tak pandangkan sangat wang ringgit.. cukup tampung kos pun jadilah.. saya nak cari... tambah pengalaman.. tu dah cukup memadai..

http://www.umaruddin.blogspot.com

83 Re: Salam semua Today at 8:07 am

Sponsored content


View previous topic View next topic Back to top  Message [Page 4 of 4]

Go to page : Previous  1, 2, 3, 4

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum