Komuniti Al-Insyirah

islamic finance, banking, career, peace.

Ruang Download Section dah dibuka, sila gunakan sebaiknya

You are not connected. Please login or register

Salam semua

Go to page : 1, 2, 3, 4  Next

View previous topic View next topic Go down  Message [Page 1 of 4]

1 Salam semua on Fri Jan 25, 2008 9:22 pm

avar_counselor


Ahli Senior
Ahli Senior
Assalamualaikum..

saya datang kembali di ruang baru..
saya masih menggunakan nama lama tapi ada penambahan sedikit sbg kelainan..
saya susah betul la nak online wp di tempat keje ada internet...


anyway admin and the rest...
Gud Luck..majukan Insyirah utk semua..
saya tidak dpt lagi mperjuangkan Insyirah secara nyata dan aktif..
tp perjuangan tetap dan kekal dlm hati...


I love you

2 Re: Salam semua on Fri Jan 25, 2008 10:37 pm

insyirah


Moderator
Moderator
Salam perjuangan wat kak Avar..
Moga dirimu tetap berjuang walau dimana saja.. Smile


_________________


"Kalau kita sayangkan kekasih kita, pastikan kita dapat selamatkan kekasih kita itu dari azab api neraka"

.:: HaRuMaN MaWaR ::.

3 Re: Salam semua on Mon Jan 28, 2008 11:45 am

dheadz


Admin
Admin
salam avar, jumpa lagi kita di sini yer.
apa2 selamat berforum...

seronok bila teringat zaman dolu2,
masa kita semua aktif berforum di Al-Insyirah versi lama.


_________________
Manusia selalu heboh mencari sesuatu yg bakal ditinggalkan, tapi tak heboh utk menyiapkan sesuatu yg bakal dibawa… Mari kita persiapkan diri dengan bekalan yang sepatutnya dibawa ke alam sana nanti. Wink

4 Re: Salam semua on Mon Jan 28, 2008 2:16 pm

syafinur


Ahli Aktif
Ahli Aktif
salam.....bila dheadz kata mcm tu...sya rasa rindu plak ngan sume forumer lama

5 Re: Salam semua on Mon Jan 28, 2008 2:51 pm

insyirah


Moderator
Moderator
Mana dorang ekk... Crying or Very sad


_________________


"Kalau kita sayangkan kekasih kita, pastikan kita dapat selamatkan kekasih kita itu dari azab api neraka"

.:: HaRuMaN MaWaR ::.

6 Re: Salam semua on Mon Jan 28, 2008 4:31 pm

dheadz


Admin
Admin
Tak tahulah ke mana diorang ni. Surat jemputan, pemberitahuan ttg address baru ni telah dihantar ke alamat email masing2... Kenapa ek?


_________________
Manusia selalu heboh mencari sesuatu yg bakal ditinggalkan, tapi tak heboh utk menyiapkan sesuatu yg bakal dibawa… Mari kita persiapkan diri dengan bekalan yang sepatutnya dibawa ke alam sana nanti. Wink

7 Re: Salam semua on Tue Jan 29, 2008 3:01 pm

haziman


Ahli Senior
Ahli Senior
kita tnggu jer..sabar manyak2.biasalah baru lagi

8 Re: Salam semua on Wed Jan 30, 2008 11:56 am

traxx_racer


Ahli Senior
Ahli Senior
assalamualaikum..
harharhar..

akhirnya aku menghadirkan dri dlm majlis yg penuh gilang gemilang ini..
appy bday insyirah.. baru bukak ek..

9 Re: Salam semua on Wed Jan 30, 2008 1:47 pm

syafinur


Ahli Aktif
Ahli Aktif
salam....cute la gambar kucing tu traxx

10 Re: Salam semua on Wed Jan 30, 2008 4:39 pm

traxx_racer


Ahli Senior
Ahli Senior
hehe.. malu la plak sy.. =D
syafinur pn kurgnya =)

11 Re: Salam semua on Wed Jan 30, 2008 10:39 pm

syafinur


Ahli Aktif
Ahli Aktif
salam....aper plak malunya traxx mmg cute la anak kucing tu..

12 Re: Salam semua on Thu Jan 31, 2008 2:54 pm

traxx_racer


Ahli Senior
Ahli Senior
hehe... mmg la kiut.. tp x sekiut syafinur..

13 Re: Salam semua on Thu Jan 31, 2008 10:10 pm

syafinur


Ahli Aktif
Ahli Aktif
salam....traxx ader2 ajerla ko nie....mmgla pic kazuma maser kecil comel

14 Re: Salam semua on Fri Feb 01, 2008 9:07 am

insyirah


Moderator
Moderator
Hihihi.. Peminat katun & kucing rupanya Smile


_________________


"Kalau kita sayangkan kekasih kita, pastikan kita dapat selamatkan kekasih kita itu dari azab api neraka"

.:: HaRuMaN MaWaR ::.

15 Re: Salam semua on Fri Feb 01, 2008 7:12 pm

syafinur


Ahli Aktif
Ahli Aktif
salam.....biasala kak insyirah dah besar pun masih lg menonton citer animasi mcm sya la

16 Re: Salam semua on Sun Feb 10, 2008 9:47 pm

traxx_racer


Ahli Senior
Ahli Senior
heh.. aku pn sama.. muka pn dh mcm katun hehehe

17 Re: Salam semua on Fri Feb 15, 2008 9:18 am

avar_counselor


Ahli Senior
Ahli Senior
Salam..

owh..korang wat thred sy tmpt chat yer...siap! Razz
anyway..sy ada present ari ni untuk pekembngan praktikal...
sy rindu anda semua...

18 Re: Salam semua on Fri Feb 15, 2008 10:30 am

dheadz


Admin
Admin
Tentu avar banyak keje sekarang, tak sama macam dulu2. Itulah dia dunia pekerjaan, berlainan dengan dunia persekolahan.


_________________
Manusia selalu heboh mencari sesuatu yg bakal ditinggalkan, tapi tak heboh utk menyiapkan sesuatu yg bakal dibawa… Mari kita persiapkan diri dengan bekalan yang sepatutnya dibawa ke alam sana nanti. Wink

19 Re: Salam semua on Sat Feb 16, 2008 5:41 pm

kuHas


Ahli Baru
Ahli Baru
chaak!!! hehehe.... daku kembali mencari sume teman tapi mesraku di sini..ahakss!

salam kenal2 avar...windu...huhu

20 Re: Salam semua on Mon Feb 18, 2008 11:01 am

dheadz


Admin
Admin
Aik, main babachak lak korang ni. Ramai yang dalam golongan umur 20-an kat sini rupanya. Bagus... Wink


_________________
Manusia selalu heboh mencari sesuatu yg bakal ditinggalkan, tapi tak heboh utk menyiapkan sesuatu yg bakal dibawa… Mari kita persiapkan diri dengan bekalan yang sepatutnya dibawa ke alam sana nanti. Wink

21 Re: Salam semua on Wed Feb 20, 2008 2:22 pm

insyirah


Moderator
Moderator
Im teenager! Hihihihi... Razz


_________________


"Kalau kita sayangkan kekasih kita, pastikan kita dapat selamatkan kekasih kita itu dari azab api neraka"

.:: HaRuMaN MaWaR ::.

22 Re: Salam semua on Wed Feb 20, 2008 2:59 pm

avar_counselor


Ahli Senior
Ahli Senior
ye pikor..mmg bz...sy rasakan mlm2 ku sudah tiada..
time to sleep jer...bkn mcm dulu2..kol1 pagi msh segar jer..
skrg...berita tak abis lagi..sy dh terlelap...mmmm

walaupun bz..sy terpaksa bahagi ms utk blaja subjek law ujung minggu..
mmg payah tp utk berjaya kan?

23 Re: Salam semua on Wed Feb 20, 2008 3:02 pm

dheadz


Admin
Admin
Elok lah kalau avar ada banyak perkara yang hendak dilakukan. Sekurang-kurangnya masa tidak dibazirkan begitu sahaja, ada sahaja perkara yang hendak dilakukan. Tapi, bila dah terlalu banyak, letih pula badan + minda. tapi, itu bagus untuk memajukan diri. Wink

Yup, you're still teenager Insyirah. Indahnya dunia ini.


_________________
Manusia selalu heboh mencari sesuatu yg bakal ditinggalkan, tapi tak heboh utk menyiapkan sesuatu yg bakal dibawa… Mari kita persiapkan diri dengan bekalan yang sepatutnya dibawa ke alam sana nanti. Wink

24 Re: Salam semua on Wed Feb 20, 2008 3:05 pm

avar_counselor


Ahli Senior
Ahli Senior
mmg letih..minda ni letih..kadang2 sy jumpa 10 org klien shari..
pelbagai ragam..biol pale ni...

ujung mnggu sy ada jgk ter'miss kelas sbb ada komitmen lain dgn tmpt keje..
bawa budak2 gi program...

mmm..kt cni mmg mencabar..klien majoriti lelaki yg x penah jmpa pmpuan..heheheh
mcm2 karenah...klu blh tiap ari nk dtg sesi sbb nk jmpe kite bkn nk ubah diri..
satu lagi..nk escape kelas..hehehe..budak2...what a wonderful worlds i met them..



Last edited by avar_counselor on Wed Feb 20, 2008 3:06 pm; edited 1 time in total

25 Re: Salam semua on Wed Feb 20, 2008 4:00 pm

dheadz


Admin
Admin
Klien jumpa kaunselor nak dapatkan kaunseling, tapi bila dah berlainan jantina, begitulah jadinya. tambahan pulak klien tu lelaki dan kaunselor tu pompuan macam avar, tapi macamana kalau klien pompuan dan kaunselor lelaki? Camtu gak ke? kalau sama jantina, takde apa2 masalah lain yg timbul rasanya.

That's life. Razz


_________________
Manusia selalu heboh mencari sesuatu yg bakal ditinggalkan, tapi tak heboh utk menyiapkan sesuatu yg bakal dibawa… Mari kita persiapkan diri dengan bekalan yang sepatutnya dibawa ke alam sana nanti. Wink

26 Re: Salam semua Today at 5:51 pm

Sponsored content


View previous topic View next topic Back to top  Message [Page 1 of 4]

Go to page : 1, 2, 3, 4  Next

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum