Komuniti Al-Insyirah

islamic finance, banking, career, peace.

Ruang Download Section dah dibuka, sila gunakan sebaiknya

You are not connected. Please login or register

SamBUngkan CITER

Go to page : 1, 2, 3 ... 10 ... 19  Next

View previous topic View next topic Go down  Message [Page 1 of 19]

1 SamBUngkan CITER on Sat Jan 05, 2008 2:20 pm

syafinur


Ahli Aktif
Ahli Aktif
salam......

syaratnya anda kena menyambungkan citer yg ader tp guna 3 patah perkataan sahaja tak boleh lebih tau...

2 salam on Sat Jan 05, 2008 2:21 pm

syafinur


Ahli Aktif
Ahli Aktif
( ana mula dulu ya )

Terdengar satu suara

3 Re: SamBUngkan CITER on Sat Jan 05, 2008 6:35 pm

umaruddin


Moderator
Moderator
Eh sapa tu?

http://www.umaruddin.blogspot.com

4 Re: SamBUngkan CITER on Sun Jan 06, 2008 1:32 am

azizul


Admin
Admin
la...dollah rupanya...

http://al-insyirah.forummotion.com

5 salam on Sun Jan 06, 2008 1:22 pm

syafinur


Ahli Aktif
Ahli Aktif
dan aku bertanya

6 Re: SamBUngkan CITER on Mon Jan 07, 2008 11:08 am

dheadz


Admin
Admin
nak ke mana?

7 Re: SamBUngkan CITER on Mon Jan 07, 2008 2:07 pm

syafinur


Ahli Aktif
Ahli Aktif
nak pergi kerja

8 Re: SamBUngkan CITER on Mon Jan 07, 2008 3:52 pm

dheadz


Admin
Admin
katanya sambil tersenyum


_________________
Manusia selalu heboh mencari sesuatu yg bakal ditinggalkan, tapi tak heboh utk menyiapkan sesuatu yg bakal dibawa… Mari kita persiapkan diri dengan bekalan yang sepatutnya dibawa ke alam sana nanti. Wink

9 Re: SamBUngkan CITER on Mon Jan 07, 2008 11:53 pm

fazley


Ahli Junior
Ahli Junior
dan berseri mukanya

10 Re: SamBUngkan CITER on Tue Jan 08, 2008 11:32 am

dheadz


Admin
Admin
Dollah melangkah keluar


_________________
Manusia selalu heboh mencari sesuatu yg bakal ditinggalkan, tapi tak heboh utk menyiapkan sesuatu yg bakal dibawa… Mari kita persiapkan diri dengan bekalan yang sepatutnya dibawa ke alam sana nanti. Wink

11 Re: SamBUngkan CITER on Tue Jan 08, 2008 5:48 pm

fazley


Ahli Junior
Ahli Junior
dan menaiki kapcainya

12 Re: SamBUngkan CITER on Wed Jan 09, 2008 10:21 am

dheadz


Admin
Admin
lalu terus menuju


_________________
Manusia selalu heboh mencari sesuatu yg bakal ditinggalkan, tapi tak heboh utk menyiapkan sesuatu yg bakal dibawa… Mari kita persiapkan diri dengan bekalan yang sepatutnya dibawa ke alam sana nanti. Wink

13 Re: SamBUngkan CITER on Wed Jan 09, 2008 5:19 pm

syafinur


Ahli Aktif
Ahli Aktif
tak tau kemana

14 Re: SamBUngkan CITER on Wed Jan 09, 2008 6:01 pm

dheadz


Admin
Admin
hingga Dollah ternampak


_________________
Manusia selalu heboh mencari sesuatu yg bakal ditinggalkan, tapi tak heboh utk menyiapkan sesuatu yg bakal dibawa… Mari kita persiapkan diri dengan bekalan yang sepatutnya dibawa ke alam sana nanti. Wink

15 Re: SamBUngkan CITER on Wed Jan 09, 2008 8:28 pm

Nell


Ahli Senior
Ahli Senior
sesuatu kelibat seakan..

http://rawcommunity.allgoo.net/

16 Re: SamBUngkan CITER on Fri Jan 11, 2008 10:27 am

dheadz


Admin
Admin
seseorang mencari sesuatu


_________________
Manusia selalu heboh mencari sesuatu yg bakal ditinggalkan, tapi tak heboh utk menyiapkan sesuatu yg bakal dibawa… Mari kita persiapkan diri dengan bekalan yang sepatutnya dibawa ke alam sana nanti. Wink

17 Re: SamBUngkan CITER on Fri Jan 11, 2008 11:26 am

Nell


Ahli Senior
Ahli Senior
apa yang di cari?

http://rawcommunity.allgoo.net/

18 Re: SamBUngkan CITER on Fri Jan 11, 2008 2:58 pm

dheadz


Admin
Admin
Kemudian terdengar pula...


***************************************************************************

Nell dan semua... sila ikut rules yg syafinur tetapkan dalam post pertamanya, macam kat bawah ni, ok. tq. Wink

syafinur wrote:salam......

syaratnya anda kena menyambungkan citer yg ader tp guna 3 patah perkataan sahaja tak boleh lebih tau...

19 Re: SamBUngkan CITER on Fri Jan 11, 2008 6:00 pm

Nell


Ahli Senior
Ahli Senior
**typo.. perbuatan kene jarakkan.. XP

Kemudian terdengar pula...
bunyi riuh rendah..

http://rawcommunity.allgoo.net/

20 Re: SamBUngkan CITER on Sun Jan 13, 2008 7:05 am

islamicboy


Ahli Senior
Ahli Senior
bayangan putih berlalu...

http://azizul.proboards91.com/

21 Re: SamBUngkan CITER on Sun Jan 13, 2008 9:20 pm

syafinur


Ahli Aktif
Ahli Aktif
naik bulu roma

22 Re: SamBUngkan CITER on Mon Jan 14, 2008 8:22 am

dheadz


Admin
Admin
sehingga terasa bagai


_________________
Manusia selalu heboh mencari sesuatu yg bakal ditinggalkan, tapi tak heboh utk menyiapkan sesuatu yg bakal dibawa… Mari kita persiapkan diri dengan bekalan yang sepatutnya dibawa ke alam sana nanti. Wink

23 Re: SamBUngkan CITER on Tue Jan 15, 2008 5:16 am

haziman


Ahli Senior
Ahli Senior
nak tercabut nyawaku

24 Re: SamBUngkan CITER on Tue Jan 15, 2008 9:59 am

dheadz


Admin
Admin
aku teruskan langkah


_________________
Manusia selalu heboh mencari sesuatu yg bakal ditinggalkan, tapi tak heboh utk menyiapkan sesuatu yg bakal dibawa… Mari kita persiapkan diri dengan bekalan yang sepatutnya dibawa ke alam sana nanti. Wink

25 Re: SamBUngkan CITER on Tue Jan 15, 2008 3:24 pm

insyirah


Moderator
Moderator
Walaupun terasa penat


_________________


"Kalau kita sayangkan kekasih kita, pastikan kita dapat selamatkan kekasih kita itu dari azab api neraka"

.:: HaRuMaN MaWaR ::.

26 Re: SamBUngkan CITER Today at 7:34 pm

Sponsored content


View previous topic View next topic Back to top  Message [Page 1 of 19]

Go to page : 1, 2, 3 ... 10 ... 19  Next

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum