Komuniti Al-Insyirah

islamic finance, banking, career, peace.

Ruang Download Section dah dibuka, sila gunakan sebaiknya

You are not connected. Please login or register

SamBUngkan CITER

Go to page : 1, 2, 3 ... 10 ... 19  Next

Go down  Message [Page 1 of 19]

1SamBUngkan CITER Empty SamBUngkan CITER on Sat Jan 05, 2008 2:20 pm

syafinur

syafinur
Ahli Aktif
Ahli Aktif
salam......

syaratnya anda kena menyambungkan citer yg ader tp guna 3 patah perkataan sahaja tak boleh lebih tau...

2SamBUngkan CITER Empty salam on Sat Jan 05, 2008 2:21 pm

syafinur

syafinur
Ahli Aktif
Ahli Aktif
( ana mula dulu ya )

Terdengar satu suara

3SamBUngkan CITER Empty Re: SamBUngkan CITER on Sat Jan 05, 2008 6:35 pm

umaruddin

umaruddin
Moderator
Moderator
Eh sapa tu?

http://www.umaruddin.blogspot.com

4SamBUngkan CITER Empty Re: SamBUngkan CITER on Sun Jan 06, 2008 1:32 am

azizul

azizul
Admin
Admin
la...dollah rupanya...

http://al-insyirah.forummotion.com

5SamBUngkan CITER Empty salam on Sun Jan 06, 2008 1:22 pm

syafinur

syafinur
Ahli Aktif
Ahli Aktif
dan aku bertanya

6SamBUngkan CITER Empty Re: SamBUngkan CITER on Mon Jan 07, 2008 11:08 am

dheadz

dheadz
Admin
Admin
nak ke mana?

7SamBUngkan CITER Empty Re: SamBUngkan CITER on Mon Jan 07, 2008 2:07 pm

syafinur

syafinur
Ahli Aktif
Ahli Aktif
nak pergi kerja

8SamBUngkan CITER Empty Re: SamBUngkan CITER on Mon Jan 07, 2008 3:52 pm

dheadz

dheadz
Admin
Admin
katanya sambil tersenyum


_________________
Manusia selalu heboh mencari sesuatu yg bakal ditinggalkan, tapi tak heboh utk menyiapkan sesuatu yg bakal dibawa… Mari kita persiapkan diri dengan bekalan yang sepatutnya dibawa ke alam sana nanti. Wink

9SamBUngkan CITER Empty Re: SamBUngkan CITER on Mon Jan 07, 2008 11:53 pm

fazley

fazley
Ahli Junior
Ahli Junior
dan berseri mukanya

10SamBUngkan CITER Empty Re: SamBUngkan CITER on Tue Jan 08, 2008 11:32 am

dheadz

dheadz
Admin
Admin
Dollah melangkah keluar


_________________
Manusia selalu heboh mencari sesuatu yg bakal ditinggalkan, tapi tak heboh utk menyiapkan sesuatu yg bakal dibawa… Mari kita persiapkan diri dengan bekalan yang sepatutnya dibawa ke alam sana nanti. Wink

11SamBUngkan CITER Empty Re: SamBUngkan CITER on Tue Jan 08, 2008 5:48 pm

fazley

fazley
Ahli Junior
Ahli Junior
dan menaiki kapcainya

12SamBUngkan CITER Empty Re: SamBUngkan CITER on Wed Jan 09, 2008 10:21 am

dheadz

dheadz
Admin
Admin
lalu terus menuju


_________________
Manusia selalu heboh mencari sesuatu yg bakal ditinggalkan, tapi tak heboh utk menyiapkan sesuatu yg bakal dibawa… Mari kita persiapkan diri dengan bekalan yang sepatutnya dibawa ke alam sana nanti. Wink

13SamBUngkan CITER Empty Re: SamBUngkan CITER on Wed Jan 09, 2008 5:19 pm

syafinur

syafinur
Ahli Aktif
Ahli Aktif
tak tau kemana

14SamBUngkan CITER Empty Re: SamBUngkan CITER on Wed Jan 09, 2008 6:01 pm

dheadz

dheadz
Admin
Admin
hingga Dollah ternampak


_________________
Manusia selalu heboh mencari sesuatu yg bakal ditinggalkan, tapi tak heboh utk menyiapkan sesuatu yg bakal dibawa… Mari kita persiapkan diri dengan bekalan yang sepatutnya dibawa ke alam sana nanti. Wink

15SamBUngkan CITER Empty Re: SamBUngkan CITER on Wed Jan 09, 2008 8:28 pm

Nell

Nell
Ahli Senior
Ahli Senior
sesuatu kelibat seakan..

http://rawcommunity.allgoo.net/

16SamBUngkan CITER Empty Re: SamBUngkan CITER on Fri Jan 11, 2008 10:27 am

dheadz

dheadz
Admin
Admin
seseorang mencari sesuatu


_________________
Manusia selalu heboh mencari sesuatu yg bakal ditinggalkan, tapi tak heboh utk menyiapkan sesuatu yg bakal dibawa… Mari kita persiapkan diri dengan bekalan yang sepatutnya dibawa ke alam sana nanti. Wink

17SamBUngkan CITER Empty Re: SamBUngkan CITER on Fri Jan 11, 2008 11:26 am

Nell

Nell
Ahli Senior
Ahli Senior
apa yang di cari?

http://rawcommunity.allgoo.net/

18SamBUngkan CITER Empty Re: SamBUngkan CITER on Fri Jan 11, 2008 2:58 pm

dheadz

dheadz
Admin
Admin
Kemudian terdengar pula...


***************************************************************************

Nell dan semua... sila ikut rules yg syafinur tetapkan dalam post pertamanya, macam kat bawah ni, ok. tq. Wink

syafinur wrote:salam......

syaratnya anda kena menyambungkan citer yg ader tp guna 3 patah perkataan sahaja tak boleh lebih tau...

19SamBUngkan CITER Empty Re: SamBUngkan CITER on Fri Jan 11, 2008 6:00 pm

Nell

Nell
Ahli Senior
Ahli Senior
**typo.. perbuatan kene jarakkan.. XP

Kemudian terdengar pula...
bunyi riuh rendah..

http://rawcommunity.allgoo.net/

20SamBUngkan CITER Empty Re: SamBUngkan CITER on Sun Jan 13, 2008 7:05 am

islamicboy

islamicboy
Ahli Senior
Ahli Senior
bayangan putih berlalu...

http://azizul.proboards91.com/

21SamBUngkan CITER Empty Re: SamBUngkan CITER on Sun Jan 13, 2008 9:20 pm

syafinur

syafinur
Ahli Aktif
Ahli Aktif
naik bulu roma

22SamBUngkan CITER Empty Re: SamBUngkan CITER on Mon Jan 14, 2008 8:22 am

dheadz

dheadz
Admin
Admin
sehingga terasa bagai


_________________
Manusia selalu heboh mencari sesuatu yg bakal ditinggalkan, tapi tak heboh utk menyiapkan sesuatu yg bakal dibawa… Mari kita persiapkan diri dengan bekalan yang sepatutnya dibawa ke alam sana nanti. Wink

23SamBUngkan CITER Empty Re: SamBUngkan CITER on Tue Jan 15, 2008 5:16 am

haziman

haziman
Ahli Senior
Ahli Senior
nak tercabut nyawaku

24SamBUngkan CITER Empty Re: SamBUngkan CITER on Tue Jan 15, 2008 9:59 am

dheadz

dheadz
Admin
Admin
aku teruskan langkah


_________________
Manusia selalu heboh mencari sesuatu yg bakal ditinggalkan, tapi tak heboh utk menyiapkan sesuatu yg bakal dibawa… Mari kita persiapkan diri dengan bekalan yang sepatutnya dibawa ke alam sana nanti. Wink

25SamBUngkan CITER Empty Re: SamBUngkan CITER on Tue Jan 15, 2008 3:24 pm

insyirah

insyirah
Moderator
Moderator
Walaupun terasa penat


_________________
SamBUngkan CITER 903934uxmeclqa9d

"Kalau kita sayangkan kekasih kita, pastikan kita dapat selamatkan kekasih kita itu dari azab api neraka"

.:: HaRuMaN MaWaR ::.

Sponsored content


Back to top  Message [Page 1 of 19]

Go to page : 1, 2, 3 ... 10 ... 19  Next

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum