Komuniti Al-Insyirah

islamic finance, banking, career, peace.

Ruang Download Section dah dibuka, sila gunakan sebaiknya

You are not connected. Please login or register

Picture x de..

View previous topic View next topic Go down  Message [Page 1 of 1]

1 Picture x de.. on Fri Oct 23, 2009 10:56 am

indah


Ahli Aktif
Ahli Aktif
Salam.. saya nak mengajukan pertanyaan... kenapa ek tiba-tiba gambar saya xde... x appear pun.. saya dah cuba uplaod gambar baru .. pun jadi mcm tu jugak.. saya tgk2.. semua orang nyer gamba pun x kuar... avartar tu ade problem ke ek...????

http://www.shindah.blogspot.com

2 Re: Picture x de.. on Fri Oct 23, 2009 5:50 pm

dheadz


Admin
Admin
Gambar Avatar ye, mmm.. nanti saya cuba tengokkan, pasal kat tempat kerja ni banyak yang tak boleh access, gambar kat forum pun tak muncul. Alhamdulillah, masih boleh lagi surf forum, walaupun terhad.


_________________
Manusia selalu heboh mencari sesuatu yg bakal ditinggalkan, tapi tak heboh utk menyiapkan sesuatu yg bakal dibawa… Mari kita persiapkan diri dengan bekalan yang sepatutnya dibawa ke alam sana nanti. Wink

3 Re: Picture x de.. on Sun Nov 01, 2009 11:50 pm

dheadz


Admin
Admin
Untuk makluman semua, pada mereka yang kehilangan avatar, server forummotion mengalami masalah kebelakangan ini. Antara akibatnya, sebahagian gambar (termasuk avatar) telah hilang dan tidak boleh didapatkan semula. Jadi, sila upload semula avatar anda. Saya telah cuba upload avatar baru, tidak menjadi masalah nampaknya.

Pastikan anda mengikut kriteria berikut semasa upload avatar:
1. Saiz pixel maksimum: 150 pixel lebar x 200 pixel tinggi.
2. Saiz avatar maksimum: 64 kb.

Maaf atas segala kesulitan yang terjadi.


_________________
Manusia selalu heboh mencari sesuatu yg bakal ditinggalkan, tapi tak heboh utk menyiapkan sesuatu yg bakal dibawa… Mari kita persiapkan diri dengan bekalan yang sepatutnya dibawa ke alam sana nanti. Wink

4 Re: Picture x de.. on Mon Nov 02, 2009 10:30 am

indah


Ahli Aktif
Ahli Aktif
okes... suda.... Smile tu la .. peliks plak hr tu nape avartar xde.. Smile tq dheadz... Smile

http://www.shindah.blogspot.com

5 Re: Picture x de.. on Mon Nov 02, 2009 10:00 pm

dheadz


Admin
Admin
Sama-sama, lawa avatar Indah. Macam gambar Ihdah yang dikartunkan. Iye ke? Very Happy


_________________
Manusia selalu heboh mencari sesuatu yg bakal ditinggalkan, tapi tak heboh utk menyiapkan sesuatu yg bakal dibawa… Mari kita persiapkan diri dengan bekalan yang sepatutnya dibawa ke alam sana nanti. Wink

6 Re: Picture x de.. on Tue Nov 03, 2009 9:01 am

insyirah


Moderator
Moderator
Assalamu'alaikum
Hihi kak indah suka katon yerk! Very Happy


_________________


"Kalau kita sayangkan kekasih kita, pastikan kita dapat selamatkan kekasih kita itu dari azab api neraka"

.:: HaRuMaN MaWaR ::.

7 Re: Picture x de.. on Tue Nov 03, 2009 10:36 am

indah


Ahli Aktif
Ahli Aktif
kan kan... masa jumpe gambar kakrtun tu memang rase mcm gambar saya yang dikartunkan.. Smile
Memang akak suke kartun... anime freak lg... Smile pagi2 nak gi keje mesti bukak channel 715... animax.... pagi td tgk cerite iyunasha.. Smile

http://www.shindah.blogspot.com

Sponsored content


View previous topic View next topic Back to top  Message [Page 1 of 1]

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum