Komuniti Al-Insyirah

islamic finance, banking, career, peace.

Ruang Download Section dah dibuka, sila gunakan sebaiknya

You are not connected. Please login or register

Sumbangan Amat Diperlukan

View previous topic View next topic Go down  Message [Page 1 of 1]

1 Sumbangan Amat Diperlukan on Tue Sep 15, 2009 1:35 pm

insyirah

avatar
Moderator
Moderator
Diambil dari Blog Ustaz Nazrul

Salam Ramadhan semua, bersempena dengan bulan mulia penuh keberkatan ini, saya mohon sumbangan dari ikhwah , akhawat dan para pembaca blog ini untuk membiayai proses pembedahan adik IFFAH HANANI BINTI ABDULLAH (anak Ustaz Abdullah & Ustazah Mekiah, kedua-duanya merupakan guru di Sekolah Menengah Islam Darul Ulum Pokok Sena, Kedah Darul Aman) yang didapati mengidap penyakit jantung berlubang. Kos pembedahan dianggarkan sebanyak
RM 30 000 (Ringgit Malaysia tiga puluh ribu) dan akan dijalankan pada awal bulan Oktober ini.

Sumbangan anda bolehlah di bank in kan ke dalam akaun:

ABDULLAH BIN RAMLI
BIMB 02 011 02 041397 0

atau

WAN AMINUDDIN BIN WAN ALI
BIMB 02 011 02 044200 0.

(Tolong maklumkan kepada saya selepas bank in) Sumbangan amat dialu-alukan...

Untuk keterangan lanjut KLIK DISINI.



Last edited by insyirah on Tue Sep 15, 2009 11:27 pm; edited 2 times in total


_________________


"Kalau kita sayangkan kekasih kita, pastikan kita dapat selamatkan kekasih kita itu dari azab api neraka"

.:: HaRuMaN MaWaR ::.

2 Re: Sumbangan Amat Diperlukan on Tue Sep 15, 2009 2:02 pm

dheadz

avatar
Admin
Admin
Salam, cuma nak bagi cadangan tapi mungkin tak sesuai sangat utk kes atas ni. Kalau dapat disertakan akaun maybank atau cimb, mungkin ramai yg boleh bantu, memandangkan ramai yang mempunyai akaun online 2 bank utama ini.


_________________
Manusia selalu heboh mencari sesuatu yg bakal ditinggalkan, tapi tak heboh utk menyiapkan sesuatu yg bakal dibawa… Mari kita persiapkan diri dengan bekalan yang sepatutnya dibawa ke alam sana nanti. Wink

3 Re: Sumbangan Amat Diperlukan on Tue Sep 15, 2009 2:11 pm

insyirah

avatar
Moderator
Moderator
Syukran dheadz, cuba panjangkan cadangan ini ke dalam blog Ustaz Nazrul insya Allah mudah-mudahan boleh memudahkan urusan pada mereka yang ingin membantu keluarga ini. Smile


_________________


"Kalau kita sayangkan kekasih kita, pastikan kita dapat selamatkan kekasih kita itu dari azab api neraka"

.:: HaRuMaN MaWaR ::.

4 Re: Sumbangan Amat Diperlukan on Tue Sep 15, 2009 11:03 pm

insyirah

avatar
Moderator
Moderator
UPDATE

Mesej Shoutbox yang ana peroleh dari Ustaz Nazrul

[1] salam ustazah.. nie akaun maybank
WAN AMINUDDIN BIN WAN ALI
1520 2301 4419
tolong maklumkan ye kalau ada org dah masukkan

[2] ustazah mintak depa maklumkan pada ustazah pun takper..n then ustazah maklum kat ana ye ..syukran atas perhatian

Atas permintaan ustaz Nazrul, hope sesiapa yang bank in melalui Maybank ataupun BIMB, SILA MAKLUMKAN ye. Syukran. Jazakallah.


_________________


"Kalau kita sayangkan kekasih kita, pastikan kita dapat selamatkan kekasih kita itu dari azab api neraka"

.:: HaRuMaN MaWaR ::.

5 Re: Sumbangan Amat Diperlukan on Wed Sep 16, 2009 12:11 pm

dheadz

avatar
Admin
Admin
Mmm, kalau ada yang menderma, dan tidak mahu dihebahkan, perlu maklumkan juga ke? Mungkin ada yang tidak mahu dirinya dikenali, hanya mahu membantu... itu saja.


_________________
Manusia selalu heboh mencari sesuatu yg bakal ditinggalkan, tapi tak heboh utk menyiapkan sesuatu yg bakal dibawa… Mari kita persiapkan diri dengan bekalan yang sepatutnya dibawa ke alam sana nanti. Wink

6 Re: Sumbangan Amat Diperlukan on Wed Sep 16, 2009 3:09 pm

insyirah

avatar
Moderator
Moderator
Dheadz, kalau gitu just inform via PM yer sebab a/c ni atas nama kawan kepada keluarga adik Iffah (yang sakit) tu jadi perlu bagitau jumlah sahaja (tanpa memberitahu nama) supaya tuan a/c boleh tahu berapa jumlah sumbangan yang akan disalurkan kepada keluarga Adik Iffah... Smile

Wallahua'lam.


_________________


"Kalau kita sayangkan kekasih kita, pastikan kita dapat selamatkan kekasih kita itu dari azab api neraka"

.:: HaRuMaN MaWaR ::.

7 Re: Sumbangan Amat Diperlukan on Sat Sep 19, 2009 8:25 am

insyirah

avatar
Moderator
Moderator
Salam'alaik Smile

Ok, ana ada cara lebih baik insya Allah.
Selepas bank in duit (ke dalam maybank atau BIMB Wan Aminuddin) maklumkan terus kepada Wan Aminuddin hanya menyebut JUMLAH duit yang disalurkan kepada Adik Iffah kerana Wan Aminuddin akan menyampaikan jumlah tersebut kepada keluarga adik Iffah. No tel Wan Aminuddin; 019-575 9322

Jazakumullah.


_________________


"Kalau kita sayangkan kekasih kita, pastikan kita dapat selamatkan kekasih kita itu dari azab api neraka"

.:: HaRuMaN MaWaR ::.

Sponsored content


View previous topic View next topic Back to top  Message [Page 1 of 1]

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum