Komuniti Al-Insyirah

islamic finance, banking, career, peace.

Ruang Download Section dah dibuka, sila gunakan sebaiknya

You are not connected. Please login or register

~ Maafkan Daku ~

View previous topic View next topic Go down  Message [Page 1 of 1]

1 ~ Maafkan Daku ~ on Thu Jan 31, 2008 12:03 pm

insyirah


Moderator
Moderator
Salam pembuka bicara buat semua sahabat yang ana sayangi Smile
Selamat bertemu di rumah yang baru. Masih banyak lagi sahabat yang belum bersama. Insya Allah, biarlah yang dah ada ni teruskan hidup macam biasa. Tak kan nak tunggu semua ada, payah gitu Smile Mungkin mereka ada masalah lain yang tak dapat nak dielakkan Smile

PERTAMA sekali,
ana menyusun kemaafan dari diri yang dhaif dan banyak kekurangan. Mungkin di rumah lama, ana agak kurang bersama. Masih banyak lagi projek yang tertangguh. Masalah yang tak dapat nak dielakkan. Insya Allah, semangat masuk rumah baru ni. Tak de kenduri2 ker? Very Happy Makan-makan Smile heheh...

KEDUA,
maafkan mungkin watak yang bakal ana bawa dalam umah ni berubah karekter. Smile Not going to cruel.. But mungkin ada kata2 ana yang bakal menyerang perasaan antum... sahabat yang dikasihi lillahitaala. Mungkin ayat ana akan menyebabkan antum kurang puas hati dan sebagainya.

"islam datang dalam keadaan asing dan akan pergi dalam keadaan asing"

Moga kita semua BUKAN dalam keterasingan itu. Ana mohon maaf sangat2 watak yang bakal ana bawa disini agak 'ganas' dan mungkin akan menyerang hendap begitu saja. Mengertilah duhai sahabatku semua, ana sangat2 sayangkan aqidah antum. Izinkan ana dalam perjuangan sukar ini. Andai cara ini ana disisih dan dihina.. Ana sepenuh hati merelakan perkara itu berlaku. Smile Ana masih memegang panji lafaz ikrar ku...

Insya Allah. Ana mewakafkan diri ana dalam perjuangan dan dakwah yang sukar ini...

Mohon maaf atas segala khilaf...
Tiadalah dayaku melainkan dengan izin Nya..
tegurlah ana andai langkah perjuangan ini tersasar..
Sekali ke alam perjuangan...
Selamanya perlu berjuang...
Moga matiku sebagai pejuang! Embarassed

yang faqir


_________________


"Kalau kita sayangkan kekasih kita, pastikan kita dapat selamatkan kekasih kita itu dari azab api neraka"

.:: HaRuMaN MaWaR ::.

2 Re: ~ Maafkan Daku ~ on Thu Jan 31, 2008 12:37 pm

dheadz


Admin
Admin
Silakan Insyiran, kecik tapak tangan... kecik lagi kuman di seberang sana.

Silakan... Perjuangkan mana yang perlu, zahirkan mana yang boleh, ungkapkan mana patut. Moga dengannya nanti, boleh mencelikkan mata, meluaskan fikiran, terbuka hati dengan apa yg disampaikan. Insyaallah...


_________________
Manusia selalu heboh mencari sesuatu yg bakal ditinggalkan, tapi tak heboh utk menyiapkan sesuatu yg bakal dibawa… Mari kita persiapkan diri dengan bekalan yang sepatutnya dibawa ke alam sana nanti. Wink

3 Re: ~ Maafkan Daku ~ on Sun Feb 03, 2008 4:37 pm

haziman


Ahli Senior
Ahli Senior
betul pikor cakapkan tu..ko buat apa yang patut isnyirah..hahaha

4 Re: ~ Maafkan Daku ~ on Fri Apr 11, 2008 5:29 pm

insyirah


Moderator
Moderator
Assalamualaikum whb.

InsyaAllah pada 23 April ni ana akan berangkat ke Madinah,
kesempatan masa ni ana nak minta maaf banyak-banyak dengan semua netters, terutamanya yang salu diskusi dengan ana. Takut lepas ni x dapat nak online lagi. Jazakumullah atas perkongsian ilmu dan pengalaman selama ni pada ana. Bil taufiq wannajah. Smile

wassalamualaikum.


_________________


"Kalau kita sayangkan kekasih kita, pastikan kita dapat selamatkan kekasih kita itu dari azab api neraka"

.:: HaRuMaN MaWaR ::.

5 Re: ~ Maafkan Daku ~ on Fri Apr 11, 2008 5:44 pm

dheadz


Admin
Admin
Nak ke Madinah ek? Seronok nyeeee.... Very Happy

Semoga selamat pergi, selamat walau di mana jua. Kalau ada masa, kelapangan, diizinkan Allah, kita jumpa lagi nanti.

Saya pun sama gak, kalau ada apa2, pun nak mintak maap ngan Insyirah dan forummer yg lain gak.

Selamat berforum untuk semua.


_________________
Manusia selalu heboh mencari sesuatu yg bakal ditinggalkan, tapi tak heboh utk menyiapkan sesuatu yg bakal dibawa… Mari kita persiapkan diri dengan bekalan yang sepatutnya dibawa ke alam sana nanti. Wink

6 Re: ~ Maafkan Daku ~ Today at 8:09 am

Sponsored content


View previous topic View next topic Back to top  Message [Page 1 of 1]

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum