Komuniti Al-Insyirah

islamic finance, banking, career, peace.

Ruang Download Section dah dibuka, sila gunakan sebaiknya

You are not connected. Please login or register

Inilah aku....

Go to page : Previous  1, 2

View previous topic View next topic Go down  Message [Page 2 of 2]

1 Inilah aku.... on Tue Apr 29, 2008 3:36 am

azizul


Admin
Admin
First topic message reminder :

Assalamualaikum...

anggaplah thread ini satu luahan hati, blog, diari atau apa2 je... semua di bawah saya tulis sebagai pengigat kepada diri saya, apa yg berlaku, dan apa yg ingin saya lakukan.... satu serpihan hidup sya.... yg saya kongsi bersama.... x perlu komen kalau x mahu...




***********************************************************************************************

FORUM 3E .... dah mati?


hari khamis yg lepas, saya terima sms drpd En. Fadil Fasilitator Kelas 1 Team 3E ... berhubung masalah forum 3E di
http://forum.drtuah.com/~drtuah/V4/index.php yg telah mati... database forum diusik@padam oleh seseorang... dan mengikut perkiraan beliau, campur tangan moderator menjadi punca (patutlah versi2 sebelum nya tiada moderator yg in- charge ek? ) agaknyala...

sebelum ni saya telahpun dikhabarkan oleh rakan se"kerja" saya, Mr Arjuna ... saya sangka tidak serius, hanya masalah hang saja... sakit hati pun ada... sedih pun ada... marah pun ada... mcm2 ada... sampai sekarang ni, saya masih mencari punca masalah ini, hanya ada dua fasilitator saja, saya yg dah lama x online, dan mr arjuna... xkan saya nak salahkan seseorang yg saya pilih bukan? dan saya yakin Mr arjuna bukan puncanya....

apa2pun...Forum 3E tak mati.. dan walaupun nama saya sudah diburukkan oleh yg dengki dengan saya... saya yakin kebenaran akan menyinar... tegas saya katakan... saya dan Mr Arjuna bukan yg menyebabkan perkara ini berlaku... kalau kami jahat sangat... selepas dipilih oleh Dr Tuah saya terus padamkan... kenapa perlu tunggu kan?



hish2.... sabar2...

out...

http://al-insyirah.forummotion.com

26 Re: Inilah aku.... on Wed Sep 02, 2009 2:05 pm

munira alhashimi


Ahli Aktif
Ahli Aktif
muzafar wrote:kesian sggh akak...smpi skrg ni pun akak msh kena 'belasah' gaks lagi..
sy pun kena gak tempias2 nyer... konon menyebelahi akak..
sabar aje la kita yer...
Very Happy Very Happy

InsyaAllah akak sentiasa sabar. Padahal akak tak pernah cerita apa2 pun,
atau kepada sesiapa pun. Kenapa mereka harus melatah, bukan seorang..tapi berkumpulan. Ada gosip pula mengatakan akak mengadu domba. Dengan siapa dan kepada siapa yg diadu dombakan. Padahal akak cuma sebatang kara saja di 3E tu. Begitulah kasih kepada anak orang bandar yg mengaku I love u ibu...

Sepanjang setahun, akak abaikan saja sikapnya yg menyakitkan hati. Hinggalah
dia sendiri melatah bagai orang kerasukan.

27 Re: Inilah aku.... on Mon Sep 07, 2009 2:57 am

izyan insyirah


Ahli Aktif
Ahli Aktif
munira alhashimi wrote:
muzafar wrote:kesian sggh akak...smpi skrg ni pun akak msh kena 'belasah' gaks lagi..
sy pun kena gak tempias2 nyer... konon menyebelahi akak..
sabar aje la kita yer...
Very Happy Very Happy

InsyaAllah akak sentiasa sabar. Padahal akak tak pernah cerita apa2 pun,
atau kepada sesiapa pun. Kenapa mereka harus melatah, bukan seorang..tapi berkumpulan. Ada gosip pula mengatakan akak mengadu domba. Dengan siapa dan kepada siapa yg diadu dombakan. Padahal akak cuma sebatang kara saja di 3E tu. Begitulah kasih kepada anak orang bandar yg mengaku I love u ibu...

Sepanjang setahun, akak abaikan saja sikapnya yg menyakitkan hati. Hinggalah
dia sendiri melatah bagai orang kerasukan.

faham perasaan akak...sbb tu sy pun pernah menyepi satu masa dulu..
sy tgk pun 'org-org' itu dh tk masuk forum dah..malah dh delete akaun..

pe pun, bg sy, sy masih perlukan ibu dalam forum tu. bukan saja sy tapi masih ramai yg ingin ibu terus kuekal di stana.. Wink

tu la kot buktinya, manusia ni bermacam2 ragamnya...

http://izyaninsyirah.blogspot.com

28 Re: Inilah aku.... on Mon Sep 07, 2009 7:29 pm

umaruddin


Moderator
Moderator
Assalamualaikum...
Saya susah nak komen bab ni.. setakat ni Alhamdulillah belum pernah le tempoh mana2 pengalaman sedemikian kat semua forum yang saya sertai.

http://www.umaruddin.blogspot.com

29 Re: Inilah aku.... on Tue Sep 08, 2009 6:15 pm

munira alhashimi


Ahli Aktif
Ahli Aktif
umaruddin wrote:Assalamualaikum...
Saya susah nak komen bab ni.. setakat ni Alhamdulillah belum pernah le tempoh mana2 pengalaman sedemikian kat semua forum yang saya sertai.

WaalaikumsalamWarahmatullah..
Bro Umar...benda2 remeh ni, tak payahlah komen.
Umar cukuplah jadi pemerhati je. Smile

Akak dah tak kisahlah. Kini akak berdiam diri je. Mereka bertubi2 hentam akak dalam PM. Biarlah. sekurang2nya akak bolih bezakan siapa kawan dan..siapa manusia yg fikiran tak matang., siapa insan yg bolih menimbang dgn fikiran yg rasional. Dan akak belajar jadi lebih bersabar.

Terima kasih anak2 dan bapa2 Al-Insyirah.

30 Re: Inilah aku.... Today at 7:30 pm

Sponsored content


View previous topic View next topic Back to top  Message [Page 2 of 2]

Go to page : Previous  1, 2

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum